Companyweb

 

Via de integratie met Companyweb houdt u uw gegevens up-to date en bewaart  een zicht van de kerngegevens en gezondheid van uw klanten.

Aanmaken en updaten gegevens

Aan de hand van het BTW-nummer kan u met 1 klik uw klant of leverancier aanmaken met de gegevens die gekend zijn in companyweb. In dezelfde handomdraai kan u van een bestaande klant of leverancier de gegevens up-to-date zetten.

U hoeft enkel het BTW-nummer in te voeren en op de zoek-knop naast het BTW-nummer te klikken. In een pop-up verschijnen de gegevens die gekend zijn bij Companyweb en kan u aangeven welke gegevens u wenst over te nemen.

Opvragen kerngegevens

Op de klantenfiche kan u van uw klant of leverancier de kerngegevens opvragen.

Mits doorklikken op de klantenfiche of leveranciersfiche krijgt u een de barometer en betalingservaring te zien die de gezondheid van het bedrijf aangeven alsook alle kerncijfers: Kredietlimiet, datum van de laatste balans, afsluitingsdatum, eigen vermogen, omzet, de marge, het resultaat en het aantal personen die in de onderneming werkzaam zijn (voltijdse equivalenten). 

Wenst u nog meer gegevens dan kan u rechtstreeks doorklikken naar de detailpagina van de onderneming op Companyweb of kan u het volledige handelsrapport downloaden.

Aanleveren betalingservaring

Maakt u gebruik van Omnisoft Boekhouding dan kan u de betalingservaring van uw klanten delen met Companyweb. 

Worden uw facturen naar een extern boekhoudpakket verstuurd? Geen probleem want met de meeste boekhoudpaketten hebben een exportmogelijkheid voor het aanleveren van de betalingsgegevens.

Meer info vind u op de website van Companyweb