Verhuur Machines

SOFTWARE VOOR BEHEER VAN VERHUUR VAN VOERTUIGEN/MACHINES

Automatisering voor meer efficiëntie

De verhuurmodule laat toe om de klanten te beheren en verhuurcontracten op te stellen. Elk contract kan verschillende stadia doorlopen bijv optie, definitieve reservatie/verhuurcontract en afrekening huurder. Bij elk stadium hoort er eventueel een afzonderlijke afdruk. Deze documenten kunnen telkens opgemaakt worden in de taal van de klant (Nederlands, Frans, Duits of Engels). De gegevens van de klant moeten echter maar 1 maal ingevuld worden, ze blijven behouden tijdens het volledige verloop van de cyclus.
Bij elk contract worden oa volgende gegevens bijgehouden: machine, periode van de huur, opties, voorschot, ...

Op het einde van het de huurperiode wordt er dan een afrekening/factuur opgesteld. De huur, de verbruikskosten, extra kosten, ... worden ingegeven en vervolgens kan een factuur gemaakt worden. Eventueel kan men bijhouden op welke manier betaald werd (cash, visa, ...) , wanneer het voorschot betaald werd, ...
Zowel de betalingen als de facturen kunnen doorgeboekt worden naar de boekhouding. Hiervoor dient men echter ook de boekhoudmodule aan te schaffen.
Bij het boeken van een contract worden er controles uitgevoerd zodat dubbele boekingen niet mogelijk zijn. Er bestaat tevens een visuele voorstelling van de beschikbaarheid van de machines. Aan elke machine kunnen er ook foto’s gekoppeld worden.
Doordat het systeem online werkt, kan er een koppeling voorzien worden met de website. Op deze manier kunnen de klanten zelf gaan zoeken of er nog machines vrij zijn in een bepaalde periode, de gekoppelde foto’s kunnen op de website gepubliceerd worden, ...
Alle documenten kunnen ook elektronisch doorgestuurd worden naar de klant. Op deze manier kan je snel reageren op vragen van de klanten. Dit werkt uiteraard ook kostenbesparend, aangezien er geen papieren exemplaren per post verstuurd worden.
Deze module kan ook uitgebreid worden voor het herstellen van de machines, voorraadbeheer, boekhoudpakket ...
Ook het volledig beheer van de werkplaats kan georganiseerd worden via ons ERP-pakket.

Ons basispakket bestaat uit

  1. Beheer van huurders
  2. Opmaak van opties, contracten, facturen, ... in 4 talen
  3. Visualisatie beschikbaarheid (Cardex) + afdruk op A4 of A3
  4. Beheer van het machinepark
  5. Koppeling eigen website – optioneel
  6. Lijst op te halen en klaar te zetten machines met financiële status
  7. Lijst bezetting, klaarmaaklijst en nog zoveel meer

 

Cardex

Offerte met foto

Opmaak contract – documenten meegeven met de huurder

Klaarzetten machines

Onderbreking van de huur

Ingave tellerstand

Verhuurhistoriek

Factuur

 

Demo

Voor een gratis en volledig vrijblijvende demo: tel 0800 93 611.

 

 

Meer Info?

Wenst u meer info rond onze kassa's?
Contacteer ons op voor een gesprek of een vrijblijvende offerte

Contact